piątek, 22 lutego 2013

Witam!

Witam! 
Moje imię to Zuzanna jednak piszę pod jakże dużo mówiącym pseudonimem Harolda :) Moja przygoda z pisaniem zaczęła się już dawno (odsyłam do zakładki "Poprzednie wcielenie"). Postanowiłam napisać historię z One Direction zupełnie przez zwykły przypadek :) Otóż trafiłam na początku lutego na bloga niejakiej Kai M. i mimo dość dużej liczby rozdziałów przeczytałam go w jeden dzień :) Już w trakcie czytania w mojej głowie zaczęła układać się ta historia :) Następnie dość duża ilość przesłuchanych piosenek czy występów chłopaków no i zaczęłam pisać :) Po tym jak napisałam 20 stron w Wordzie założyłam bloga i teraz mam zamiar zacząć publikować :) Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło i będziecie z chęcią czytać i komentować :)

W zakładce "Bohaterowie" przybliżyłam postać głównej bohaterki bo panów to nie muszę chyba nikomu tutaj przedstawiać :)
Zachęcam również do odwiedzenia zakładki "Happ Iness" ;)

Informuję o nowych rozdziałach przez GG znajdziecie je w zakładce "Kontakt" :)

Pozdrawiam Harolda :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz